Prodlouženo: Do neděle extra 20% sleva na zlevněné zboží s kódem "EXTRA20"!

739 654 469 {10-16h}

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Při odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek, při výměně nebo při reklamaci zboží je nutné toto zboží zaslat zpět. Jak to udělat?

  1. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Oblečení do nějaké igelitové tašky/obálky, čepici do krabice, třeba od bot. Pokud ji dáte do igelitové tašky a pak do krabice, předejdete případnému zašpinění! Ke zboží přibalte dodací list nebo fakturu. V případě reklamace i detailní popis závady. A v případě odstoupení od smlouvy číslo účtu pro vrácení peněz, pokud nebudete chtít zboží vyměnit za jiné.
  2. Informace jako je číslo objednávky, název zboží co vracíte a číslo účtu je možné zaslat i na email: sales@snapbacks.cz
  3. Tento balíček zašlete poštou bez dobírky na adresu: Snapbacks, SURF & SNOW, s.r.o., Senovážná 6, 110 00 Praha 1