739 654 469 {10-16h}
menu

košík(0)

V košíku nemáte žádné zboží.

Vrácení, výměna a reklamace zboží

Při odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek, při výměně nebo při reklamaci zboží je nutné toto zboží zaslat zpět.

Jak to udělat?

  1. Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Oblečení do nějaké igelitové tašky/obálky, čepici do krabice, třeba od bot. Pokud ji dáte do igelitové tašky a pak do krabice, předejdete případnému zašpinění! Zboží nesmí jevit známky používání či poškození. Zboží musí být vráceno včetně visaček a kšiltovky včetně všech samolepek. Ke zboží přibalte dodací list nebo fakturu. V případě reklamace i detailní popis závady. A v případě odstoupení od smlouvy číslo účtu pro vrácení peněz, pokud nebudete chtít zboží vyměnit za jiné.
  2. Informace jako je číslo objednávky, název zboží co vracíte a číslo účtu je možné zaslat i na email: sales@snapbacks.cz
  3. Vrácené zboží nám zašlete (bez dobírky) nebo osobně přineste na adresu: Snapbacks, SURF & SNOW, s.r.o., Senovážná 6, 110 00 Praha 1.

 

Vrácení pro registrované zákazníky

Snadný způsob vrácení přes Zásilkovnu, cenu dopravy hradíme my

  • Zabalte produkt do krabice
  • Vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny, na které lze podávat zásilky: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • Balíček přineste na Zásilkovnu a řekněte, že chcete odeslat "Zpětnou zásilku eshopu"
  • Sdělte obsluze náš kód 99994480
  • Obsluha vytiskne adresu a balíček převezme
  • Dopravu za vás zaplatíme my!