Vrácení, výměna a reklamace zboží
ři odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek, při výměně nebo při reklamaci zboží je nutné toto zboží zaslat zpět.
Jak to udělat?
- Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození. Oblečení do nějaké igelitové tašky/obálky, čepici do krabice, třeba od bot. Pokud ji dáte do igelitové tašky a pak do krabice, předejdete případnému zašpinění! Zboží nesmí jevit známky používání či poškození. Zboží musí být vráceno včetně visaček a kšiltovky včetně všech samolepek. Ke zboží přibalte dodací list nebo fakturu. V případě reklamace i detailní popis závady. A v případě odstoupení od smlouvy číslo účtu pro vrácení peněz, pokud nebudete chtít zboží vyměnit za jiné.
- Informace jako je číslo objednávky, název zboží co vracíte a číslo účtu je možné zaslat i na email: sales@snapbacks.cz
- Vrácené zboží nám zašlete (bez dobírky) nebo osobně přineste na adresu: Snapbacks, SURF & SNOW, s.r.o., Senovážná 6, 110 00 Praha 1.