739 654 469 {10-16h}
menu
Dickies

Kšiltovka Dickies Muldoon AGR Army Green

Kód produktu: HM225

Tento produkt nemáme momentálně skladem. Pokud chcete dát vědět, až bude produkt zase dostupný, vyplňte níže svůj e-mail.

Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Kšiltovky:

Kšiltovka Dickies Muldoon AGR Army Green
popis produktu

Zelená unisex kšiltovka značky Dickies.

Velikost si nastavíte pomocí snapback pásku od 54 do 58 cm.


Jak vám bude tato kšiltovka od Dickies sedět?

Rovný kšilt je klasika mezi retro snapbacky. Sami jej však pro pohodlnost na některých kšiltovkách ohýbáme. Více kšiltovek s rovným kšiltem »

Pevná koruna dělá doslova vzhled královské koruny. Přední panely jsou od výroby vyztužené v perfektním tvaru. Více kšiltovek s pevnou korunou »

tagy

parametry a údržba
Silueta Čepice 6 panelů
Dospělí/děti Muži, Ženy
Barva hlavní zelená
Barva vedlejší vícebarevné
Barva kšilt spodní zelená
Tvar kšiltu Rovný kšilt
Pevnost koruny Pevná koruna
Síťka Bez síťky
Zapínátko Snapback
Sport Bez sportu
Licence Bez licence
Materiál 100% Bavlna
Údržba Suché čištění! - Neprat! - Nežehlit! - Nevystavovat dešti!
Category Headwear
Gender Men
Dickies O značce Dickies

Dickies

Historie brandu Dickies sahá až do roku 1922, kdy tehdy jako WILLIAMSON - DICKIE začínala v texaském Fort Worthu. Původně to byla fabrika na montérky, ale nakonec se stala největším výrobcem pracovního oblečení na světě. Prostě oblečení, které má výdrž a snese i to nejtvrdší zacházení.

Až postupem času se produkce rozdělila na dvě odnože, kdy první stále zastupuje klasický americký work wear a druhá produktová řada se zaměřuje na street wear kolekce pro každodenní nošení. To se stalo moderním a stylovým oblečením současnosti.

Zhruba kolem roku 1990 se značka Dickies stala populární mezi americkou mládeží. Robustní design a funkčnost oblečení si nejprve oblíbila subkultura skateboardistů a z Dickies se postupně stala kultovní módní značka. Pro značku to byl nečekaný, ale samozřejmě velmi vítaný trend, který se později rozšířil i do Evropy, kde popularita značky mezi mladými lidmi pokračuje dodnes.