Časté dotazy (FAQ)
1. Produkty a péče o kšiltovky
Jaké kšiltovky nabízíte?
Nabízíme široký výběr kšiltovek různých značek, střihů a materiálů. Najdete u nás snapbacky, truckerky, fitted kšiltovky a další typy čepic.
Zní to složitě? Napište nám na chat, krátce vás nabídkou provedeme a najdeme to pravé pro vás.
Jakou mám zvolit velikost?
Většina našich kšiltovek je nastavitelná, ale nabízíme i modely s pevnou velikostí.
Když si změříte obvod hlavy, u každé kšiltovky máme napsané na jaký obvod hlavy vám vyjde.
A když nám napíšete svůj obvod hlavy před nákupem, my už s vámi vybereme správnou velikost.
Nabízíte kšiltovky s vlastním potiskem nebo logem?
Momentálně nenabízíme možnost vlastního potisku. Pokud máte ale zájem o větší množství, napište nám email. Třeba vás dokážeme s někým spojit. :)
Máte kšiltovky, které chrání proti UV záření?
Ano, některé naše modely jsou vyrobeny z materiálů s UV ochranou. Nebo využijte naši službu impregnace.
Jak pečovat o kšiltovku, aby dlouho vydržela?
Doporučujeme ruční čištění buď kartáčem, nebo vlažnou vodou a jemným mýdlem.
Vyhněte se praní v pračce a sušení v sušičce, aby si kšiltovka zachovala svůj tvar.
Vysušte přikládáním papírové utěrky.
Střídejte kšiltovky, a přemýšlejte nad materiálem a uvažovaným použitím.
Moje vysněná kšiltovka je vyprodaná, co s tím?
Pokud je váš oblíbený model vyprodaný, doporučujeme si nastavit upozornění na naskladnění přímo na stránce produktu. Můžete nás také kontaktovat emailem.
Berte prosím na vědomí, že 90% produktů máme jen jednou, protože jsou součástí kolekce na nějaký konkrétní měsíc, a není je jak ani odkud doplnit.
Každá značka má sice nějakou nabídku označenou jako stálou, což jednou za pár týdnů doplňujeme, ale je to zlomek sortimentu. Proto vyprodané věci neukazujeme v katalogu.
Nejlepší co můžete udělat je, sledovat novinky a pořídit si z toho co je skladem, dokud to je skladem. Naskladňujeme každý den něco.
2. Objednávky a doručení
Jak dlouho trvá doručení zboží?
Doručení obvykle trvá do 2 pracovních dnů v závislosti na zvoleném dopravci, doručovací adrese a především času objednání.
Každý pracovní den do cca 12h expedujeme objednávky, do toho času přijaté v systému.
V česku tak máte objednávku často druhý den doma.
Mohu sledovat pohyb balíku?
Po odeslání obdržíte e-mail a SMS se sledovacím číslem, kde můžete pohyb zásilky kontrolovat.
Máte dopravu zdarma?
Ano, dopravu zdarma nabízíme při objednávkách nad 1 500 Kč. Ověříte to při výběru dopravy v košíku.
Nestíhám si vyzvednout objednávku, co s tím?
Pokud nestíháte vyzvednutí, kontaktujte dopravce, který vám balíček doručuje.
Pokud máte zboží připravené na naší prodejně, odpovězte na SMS nebo email co požadujete, a my to uděláme.
Můžu si u vás objednat i bez registrace?
Ano, objednávku můžete vytvořit i bez registrace.
Registrací však získáte přístup k historii objednávek a rychlejšímu nákupnímu procesu.
3. Zrušení, vrácení a reklamace
Mohu zrušit svoji objednávku?
Ano, dokud vám nepřijde SMS a email o odeslání balíčku, stačí napsat že chcete objednávku zrušit.
Pokud odesláno bylo, zkuste nám také napsat. Třeba to ještě odchytíme a ušetříme za dopravu.
Jak mohu zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat vadu?
Nenošené zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů.
Zaslání zpět je snadné přes Zásilkovnu, bez nutnosti tisku.
Produkty na vrácení i na výměnu si můžete sami naklikat podle sebe. Vrátit lze produkty i z několika objednávek.
Rádi vám poradíme s výběrem lepší velikosti i procesem.
Všechno začiná na této stránce: www.snapbacks.cz/vraceni-zbozi
Mohu zboží donést na prodejnu?
Ano, stačí donést zboží a znát číslo objednávky. Najdete nás na Senovážné 6 v Praze.
Poslal jsem vám balíček zpět, a nemám od vás zprávu
Každý den rozbalujeme vrácené zásilky, a ihned vám odchází informační email.
Pokud vám zpráva nepřišla, je to jasné - zatím nám do ruky nepřišel váš balíček.
Koukněte se prosím na sledování zásilky z lístečku od dopravce, než nám budete psát či volat. Protože informace k vašemu balíčku nemáme vůbec žádné, dokud nedorazí. A až dorazí, hned vám píšeme.
Někdy stačí 4-5 dnů trpalivosti, nebo zkontrolovat stav zásilky na webu dopravce podle čísla zásilky, které by vám dopravce měl posyktnout.
Samozřejmě vám rádi pomůžeme zásilku dohledat - jen v 99% případech přijdeme na to, že se bude k nám doručovat zítra :)
Za jak dlouho mi vrátíte peníze?
Na vrácení peněz máme 14 dnů od přijetí vráceného zboží a kontroly jeho stavu.
Většinou to ale stíháme do týdne.