739 654 469 {10-16h}
menu
Dickies

Bunda Dickies Lined Eisenhower Jacket Black

Kód produktu: YP137

Tento produkt je dlouhodobě vyprodaný.

Alternativní produkty z kategorie Podzimní a jarní:

Bunda Dickies Lined Eisenhower Jacket Black
popis produktu

Černá pánská bunda značky Dickies.

Bunda Dickies Eisenhower je tak základní essentials, který nenechal bez povšimnutí ani jednu z největších ikon Kanyeho Westa. Kanye rockoval celý Dickies outfit v roce 2019 na jedné z nejsledovanějších fashion událostí planety a tím je samozřejmě Met Gala.

  • Límeček 
  • Prošívaná podšívka
  • Lemy rukávů nastavitelné pomocí knoflíků
  • Dvě přední kapsy
  • Vnitřní náprsní kapsa 
  • Kapsa na levé paži
  • Zapínání na zip
  • Nášivka s logem u spodního lemu 

Porovnej velikost s modelem


Na fotkách je: Flash
Výška: 176 cm
Váha: 70 Kg
Focená velikost: L

tagy

parametry a údržba
Dospělí/děti Muži
Barva hlavní černá
Sport Bez sportu
Licence Bez licence
Údržba Praní po rubu na 30°C - Žehlení po rubu max. na 150°C ne přes potisk - Nebělit - Chemicky nečištit
Zateplení střední
Focený model / velikost Flash (174cm, 70kg) / Velikost L
Category Apparel
Gender Men
Dickies O značce Dickies

Dickies

Historie brandu Dickies sahá až do roku 1922, kdy tehdy jako WILLIAMSON - DICKIE začínala v texaském Fort Worthu. Původně to byla fabrika na montérky, ale nakonec se stala největším výrobcem pracovního oblečení na světě. Prostě oblečení, které má výdrž a snese i to nejtvrdší zacházení.

Až postupem času se produkce rozdělila na dvě odnože, kdy první stále zastupuje klasický americký work wear a druhá produktová řada se zaměřuje na street wear kolekce pro každodenní nošení. To se stalo moderním a stylovým oblečením současnosti.

Zhruba kolem roku 1990 se značka Dickies stala populární mezi americkou mládeží. Robustní design a funkčnost oblečení si nejprve oblíbila subkultura skateboardistů a z Dickies se postupně stala kultovní módní značka. Pro značku to byl nečekaný, ale samozřejmě velmi vítaný trend, který se později rozšířil i do Evropy, kde popularita značky mezi mladými lidmi pokračuje dodnes.