Pink+Dolphin


„Vždycky jsem chtěl podnikat. Pink Dolphin je vlastně moje třetí firma. Na střední jsme založili firmu Drop, která se v době boomu Myspace starala o profily umělců, fotili jsme je, dělali pro ně grafiku, covery a tak.“ – říká jeden ze tří zakladatelů Pink Dolphin, designer Cena Barhaghi.

A byl to důležitej projekt, protože jedno souvisí s druhým. V té době jsem se musel naučit s Photoshopem, dělal jsem pro většinu umělců tady z Bay Area, včetně mýho kámoše Young L.

Byl zrovna na tour, když za mnou přišel s tím, že: „Hej, chtěl bych začít se značkou oblečení…“. A měl už jméno a celej koncept: „Mělo by to být Pink Dolphin, mám už vizi, jak to bude vypadat…“.

Takže měl vymyšlený logo a další věci a říká: „Ty seš jedinej, koho znám, kdo umí dělat grafiku“ a chtěl vědět, jestli bych do toho šel.

Já jsem neměl vůbec zkušenosti s módou a netušili jsme kde začít. A tak jsme potiskli nějaký trička. Já jsem se naučil Photoshop a Illustrator, měl jsem všechny potřebný nástroje a když jsem nevěděl jak něco udělat, kouknul jsem na YouTube na tutorial.


Takhle popisuje začátky značky Pink Dolphin z roku 2008 spoluzakla­datel Cena Barhaghi. Další ze zakladatelů je rapper Young L z uskupení The Pack, který vlastně s nápadem přišel a Neima Khaila.

Od té doby Pink Dolphin vypracoval svoje kolekce na kompletní řadu doplňků a oblečení až po bundy. Vše je pestré, jiné, s vlivem japonské streetwear kultury.

Pink Dolphin nemá jen jendo typické logo, na produktech se objevuje celá paleta ikonek od delfína, potápěče, medusy, znaku plus, vlny až po maják.

Logo s velkým růžovým plus a nápisem Pink Dolphin v japonštině vypovídá o unikátnosti a jednoduchosti a je to první představené logo. Časem vzniklo to druhé, se dvěma delfíny vyskakujícími vysoko nad vlny – „sky is the limit.“

Legends+At+Ou­r+Craft

Pink Dolphin obchod »