More Than Dope: Straight Outta Seoul!

More Than Dope:
Straight Outta Seoul!

Když jsme se dozvěděli, že pár kolegů jede do Seoulu na dovolenou, museli jsme využít možnosti poslat je na místa, o kterých jsme už pár měsíců snili. Tím myslím obchody. Neplést s Thajskem.


LOOKBOOK / SHOP


Měli jsme takovou představu, že když mohly značky jako Stussy a Mishka uspět v asii, mohly by asijské značky mít úspěch v Evropě. A když se líbí nám, musíme je ukázat i ostantím, tak jak to děláme už roky. A ten Soul tak nějak shodou náhod máme rádi. Mimochodem jde o druhé nejlidnatější město na světě, kde na vás inspirace čiší ze všech stran! Tady je pár fotek:

Poslali jsme kluky do pár streetwear obchodů, abychom si udělali představu, jak to funguje na místě a také mezi mladými lidmi. Když se náctiletých na ulici zeptáte na aktuální vyhyjpované značky, podezřele často jsme slyšeli slova More Than Dope, což se ukázalo být jméno jedné z mladších, typicky ujetých, korejských značek. A to bylo to, co jsme chtěli slyšet.

Druhý den si kluci dohodli kafe s typicky skromnými zakladateli Zingem a Mi v jednom z jejich mega obchodních center a já jsem se připojil po Skypu ve 4 ráno (y). Mimochodem skype je rychlejší, než být v Seoulu. Díky dopravní situaci není snadné si dát schůzku s přesností na hodiny a tak jsem na drátě hodinku čekal..

Pokud korejskou streetwear vlnu nesledujete, je správná chvíle, abyste nasáli atmosféru More than Dope z lookbooku, kde můžete vidět Zinga, který dal značku s Mi dohromady.

Přijde totiž rozhovor, tak abyste věděli, o čem je řeč. Z odpovědí by se mohlo zdát, že Zing ani Mi nebyli příliš sdílní. Je to tím, že Zing neumí anglicky, Mii za něj překládá a oba dva jsou tiší a moc toho s cizinci nenamluví. Každopádně přátelští jsou a my jsme hned za týden objednávali první kolekci!


Prohlédnout lookbook


Máte lookbook za sebou? Tak teď vám představím Spring/Summer 16 kolekci. Unisex onesize střihy, výrazné a odvážné barvy, lesklé a vzorované látky. Trika, dres, mikina, dámský top, šaty, batohy a ponožky, které jsou vlastně tím, co mělo MTD odstartovat. Zing a Mi to ale vzali z větší perspektivy a my jsme rádi, že pustili svoji fantazii tak daleko. More Than Dope, makes you addict.

Zing & Mi / More Than Dope founders interview

What is the philosophy of MTD and meaning?

We just want to make clothing that people will like to wear and become addicted to. Our pieces push you higher than dope. More than dope.

Who are the founders of MTD, what drove you to start the brand?

We are Zing (on vlevo) and Mi (ona vpravo). We were both working in Americaan Apprarel as Sellers and he wanted to make his own brand , he wants to design clothes and i had a major in fashion on , but don’t want to make clothes. I would need to go to a big clothing company and i didn't want that to happen we would eventually start to make clothes together. We started with Socks.

How do you see the streetwear in Seoul?

The good thing is the globalisation , We are interested in the works of Vetements and Gosha Rubchinskiy,, but most of the people want to follow mainstream fashion , but compared to the past more people can afford streetwear.

Old people wear streetwear like Carharrt and Champion.

Young people want to experiment , they want to look fashionable , they have a interest in Fashion.

From which cities do you take the main cultural influences?

Tokyo and London.

What are your favourite 3 Brands?

Moschino, Ganryu, Vetements

We can see trend of unisexuality in streetwear coming up. Do korean customers and designers differentiate male and female lines?

No, they are not separated, they are all Unisex.

Do brands from Korea do this usually ?

Yes.

What people wearing streetwear usually listen to?

Pop, Indie K-Pop.

What international musicians are you listening to?

Troye Sivan

How many collections per year does MTD release?

Four or three

How would you describe your typical customer?

19 to 22 years old fashion enthusiast.

And How old are you?

We are both 27.

Thank you and see you in Prague!


Nakupovat MORE THAN DOPE